هزار چاشنی

شماره تماس:

09052652270 | 021-66531380

0
0
کل حجم:تومان

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

ادویه مخصوص هزارچاشنی را بهتر بشناسید

ادویه مخصوص هزارچاشنی، ادویه‌ای مناسب برای تمامی غذاها است که افزون بر طعم و عطر بی نظیری که به غذا می‌بخشد، خواص بی‌شماری را هم به آن هدیه می‌دهد. باتوجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از غذاها ادویه اختصاصی خود را دارند، این ادویه، در آشپزی‌های ساده و در مواقعی که دسترسی به ادویه مخصوص ممکن نیست می‌تواند مزه غذا را بهبود و متعادل نماید. از این رو، وجود این ادویه در هر آشپزخانه‌ای می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

ادویه مخصوص هزارچاشنی از چه ادویه‌هایی تشکیل شده است؟

در ترکیب این ادویه از 36 قلم محصول از جمله فلفل سیاه، پاپریکا، تخم گشنیز، ترخون، کنجد، خردل، میخک، هل و سایر ادویه‌های باکیفیت استفاده شده است.

طریقه مصرف ادویه مخصوص هزارچاشنی

این ادویه را در تمامی غذاها و رسپی ها می توان استفاده کرد و از خواص و طعم بی نظیر آن بهره برد. میزان مصرف این ادویه برای 5 نفر، 1 قاشق غذاخوری سرخالی می‌باشد. برای غذاهایی مانند لوبیا پلو یا خوراک مرغ و غذاهایی شبیه آن‌ها نیمی از ادویه همراه با پیازداغ و مواد دیگر تفت داده می‌شود و مابقی آن در نیمه پخت به غذا اضافه می‌شود و در غذاهایی مانند سیب زمینی تنوری، ادویه در انتها اضافه می‌شود.

خواص ادویه مخصوص هزارچاشنی

این ادویه به دلیل دارا بودن مجموعه‌ای از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ادویه‌جات، خواص بی‌شماری به غذا می‌دهد که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت بدن، ریه، معده و سیستم هضم
  • ضد عفونی کننده
  • آنتی اکسیدان
  • اشتهاآور
  • ضد نفخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا